Percy Jackson & Olympians: The Lightning Thief
 
my passages
I Written In Stars
 
 
[تصویر: percy_jackson_and_the_olympians_the_ligh...hImage.jpg]





زاویه دید خودم :

این فیلم محشره این فیلم رو از روی سه جلد کتابش ساختن من به جرئت می گم هزار بار از هری پاتر بهتره و یه زانری شبیه همون داره این فیلم تاپیر گذاره شدیدا اگه خیلی احساساتی می شید نیگاه نکنید چون خودم که نگاه کردم تا دو هفته می گفتم : "من پسر پوسایدونم."

 

[تصویر: 52f90dd2c703e9a5e50ec35c40fc64b0_percy-j...railer.jpg]


موضوع فیلم :

این فیلم اینجوری شروع میشه که زئوس بعد از اینکه شمشیر صاعقه رو از دست میده تمام تایتان ها رو جمع می کنه تا بهشون گوش زد کنه که اگر اون شمشیر پیدا نشه جنگ راه میندازه و نتیجه ی اون جنگ مسلما نابودی دنیاست.
پرسی جکسون یه پسر تنهایی بود که گاهی یه نجوایی کمکش می کرد اون با مادرش وناپدریش زندگی می کرد و تنها یه دوست داشت که اونم محافظش بود از طرف پدرش پوسایدون .
زئوس معتقد بود که پرسی المپوس (شمشیر صاعقه) رو دزدیده این خبر اونقدر این دست واون دست میشه که اهریمنان به دنبال پرسی میان تا المپوس رو ازش بگیرن .
اما پرسی محافظانی در اطراف خودش داشت . اونها بعد از اینکه از این موضوع مطلع میشن تلاش میکنن اون رو به سرزمین دو رگه ها ببرن اما در راه مادر پرسی به دام هیتیس (عموی پرسی - خدای دنیای فراموش شده ها) می افته .
پرسی در کمپ با آنابث(دختر آتنا - الهه هوش ) آشنا میشه و با کمک اون و محافظش از تصمیم می گیره برای نجات مادرش به سرزمین فراموش شده ها بره اما رفتن به اونجا مهم نبود برگشتن مهم بود این سه نفر هر کدوم یه سنگ بازگرداننده رو پیدا میکنن و برای این کار از پسر یه پیک کمک می گیرند ....!

 

[تصویر: percy_jackson_wallpaper_19.jpg]

 


جلوه های ویژه ی این فیلم محشره.
این فیلم رو کاگردان فیلم هری پاتر و سنگ جادو ،کریس کلمبوس ساخته .
بازیگران این فیلم پیرس برازنان(کایرون) ، براندون تی جکسون(گراور محافظ) ، لوگان لر من(پرسی) ، اما تورمن و... را می توان نام برد.
مدت فیلم بدون سانسور 118 دقیقه با سانسور 106دقیقه .
من دوبله نشده ی این فیلم رو ترجیح میدم اما این فیلم توسط هنر هشتم دوبله شده.



این فیلم رو از دست ندید .


هری پاتر علیه پرسی جکسون:

 

[تصویر: Poster.jpg]

 


خیلی از منتقدین تلاش کردند پرسی جکسون رو با هری پاتر مقایسه کنن و در اکثر موارد به این موضوع رسیدن که هری پاتر در متن و نحوه ی بیان در کتاب بی نظیره اما در فیلم اینطور نیست . این به شدت مشخصه که هشت قسمت هری پاتر به خاطر کتاب هری پاتر به فروشی موفق رسیده.
پروژه ی پرسی جکسون به خاطر پروژه ی هری پاتر مدتی عقب بود چون شرکت های سازنده احساس می کردند که اکران های این دو مجموعه با هم به فروش هر دو صدمه می زنه !
امید می ره که پروژه ی جلد دوم و سوم پرسی جکسون به زودی کلید بخوره.
نتیجه این بود که پرسی جکسون در فیلم از هری پاتر سر تره!

 

[تصویر: percy_jackson_580.jpg]

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


این وبلاگ مجموعه ای از نوشته ها و کارهای من در فروم ها مختلفیه که در اونها فعالیت دارم و داشتم... امیدوارم از مطالب لذت ببرید...
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان my passages و آدرس my-details-forums-arshiv.LX B.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا: